7 Ocak 2009 Çarşamba

EVLENDİRME PROGRAMLARI...


Her kanalda mutlaka bi evlendirme programına rast geliyorum...henüz hiç bi programı izlemedim....Saçma geliyor insanların kameralar aracıgı ile eş aramaları...


Dün gece bi kabusa tanık oldum....Kabus kelimesinin altını kalııın şekilde çizmek şart. Gerçekten kabustu. Saat 03.00 sularında uykulu halde yatağıma uzanmış zap yaparken karşıma çıkan bu hanımı ekranda mı gördüm, yoksa gece yediğim hamurların etkisi miydi ayırdedebilmem bir kaç dakikamı aldı...


Zerrece kattığım ya da eksilttiğim bir şey yok. Aynen anlattığım gibi cereyan etti hadise. Bu hanımefemdi programı açmak için ekrana çıktı, orkestra etlerinden et koparılmışçasına bir hızla oryantal çalmaya başladı. Sunucu hanım da aynı hızla başladı etrafında dönerek göbek atmaya. Orkestra durdu, sunucu da durdu ve seslendi; "Ben değil siz yoruldunuz ehu ehe"... Sen misin bunu diyen!!! Orkestra başladı devri artırarak çalmaya, bizimki de çalkalamaya.Program böyle açıldı. "Esra Erol'la İzidivaç" adında bir evlendirme programı. Lakin evlenmeye gelen profiller apayrı bir sirk. Gerçekten de sirk.


Seda Sayan'la "ekol" haline gelen "avam" hitabetin zirvesine çıkan Esra EROL, "kaç para senin maaşın gıııı" v.b. nidalarla beyin hücrelerimi tırmalarken fondan oryantal havalar tam gaz devam etmekte.Ucuzluğun ve basitligin "alışıldık" bir vakaya dönüştüğü televizyon kanallarında bu basitligin zirve noktalarından biriydi tanık olduğum, özeti bu....


Biirde fox tv. de var bi evlilik programı...günlük izledigim dizi hemen ardından başladıgı için bazen bi kaç dakika tahammül edebiliyorum...


Ugur Aslan ve şimdi adı aklıma gelmeyen bi türkücü hanım sunuyor...Türkücü hnıma degilde ben Ugur Aslana takmış vaziyetteyim..


"Derdim medyatik olmak değil" diye demeçler verip, hemen ardından tv dizisi çektiği yetmiyormuş gibi, ünlü olabilmek için "evlendirme" programı sunuculuğuna kadar işi vardırma arsızlığı...Güzel şiir okumanın, çene kaslarını kitlenmişçesine kasıp "hın hınn da hınn hınn" tonlamasıyla gizem katmaktan geçtiğini zannetmesi ve her çıktığı programda okduğu edebiyat faciası "Karagümrük Yanıyor"u böğürerek yapay gözyaşları eşliğinde okuması...


Ne kadar soysuz bir planla tezgahlandığı, insanların dini duygularının istismarıyla milyonlarca Euro ve YTL' nin nasıl iç edildiği Alman mahkemelerince ispat edilmesine rağmen hala faaliyetini sürdüren Deniz Feneri Dolandırıcılığını aklamak için gerçekleştirilen programın sunuculuğunu yapması...Son olarak; Uğur ARSLAN'a bir tavsiye. Girsin Başbakanın koluna ve düet yaparak şu şarkıyı söylesin; BERABER YÜRÜTTTTÜKKK BİZ BU YOLLARDAAA!!!